Gezondheid

03 juni 2008

Gratis supplementen

Als u al eerder supplementen, zoals vitamines etc. gebruikte, dan weet u dat die producten heel prijzig kunnen zijn.
Als u dus op Internet ziet dat iemand ze op dit moment gratis weggeeft, dan bent u zeer waarschijnlijk op zijn minst achterdochtig. Gratis, dat kan niet. Waar zit het addertje?

Zo dacht ik ook, alleen de persoon die met deze aanbieding kwam, bleek een jeugdvriend van me te zijn. We zaten op dezelfde lagere school en we speelden als kinderen bij elkaar thuis. We hebben door de jaren heen contact met elkaar gehouden.
Dit is niet iemand die de zaak bedonderd! Dit is iemand die ik goed genoeg ken om te weten dat hij serieus is als hij zegt dat hij het gratis weggeeft.
Toen ik hem benaderde gaf hij mij min of meer 'de schuld' van het feit dat hij het nu gratis weggeeft.

Ik ga hetzelfde doen, als dat jij in de beleggingswereld en in de zelfontplooiing markt hebt gedaan! Ik doe je slechts na, niets meer en niets minder.
Dat was wat hij mij als eerste uitleg gaf.

Wat heb ik dan gedaan?

In de beleggingssector heb ik www.beursbox.nl in de markt gezet. Via die gratis site cursussen zoals een optiecursus en een speeder/turbo cursus. Bovendien een E-boek over de Japanse Candles analyse. Alles steeds weer helemaal gratis.
Dat 'kon' vroeger ook niet en toch deed ik dat. Ik begon Beursbox zelfs in de slechtst mogelijke tijd, namelijk in 2001.
In de zelfontplooiing markt heb ik www.succesverhaal.nl uitgebacht. Iedere twee weken een prachtig artikel ter lering en vermaak. Ook dat helemaal gratis.

Waarom zou hij dan niet supplementen gratis kunnen weggeven?

Juist ik zou dat concept moeten begrijpen en dat deed ik ook wel, maar...
Ik weet hoe groot zijn opslagruimte is en naar mijn idee is de voorraad waaruit hij kan putten een fortuin waard. Waarom een fortuin echt weggeven? Zelfs ik had het daar wel even moeilijk mee.

Nu kunnen we er nog lang over dimdammen of hij slim bezig is, maar feit is, hij zet zijn opslagruimte open en iedereen mag zijn of haar deeltje gratis bestellen. Waarom zou u daar geen gebruik van maken? Ik weet dat ik zeer zeker bestellingen zal doen.

Overigens zijn het niet zomaar supplementen, maar het zijn volledig eerste klas producten.
Wie alle www.succesverhaal.nl artikelen gelezen heeft, weet waarom hij dit kan doen. U krijgt zelfs de volgende garanties:
Als u wilt, mag u na levering van de supplementen een paar simpele vragen anoniem per email beantwoorden maar dit hoeft niet. U sluit GEEN abonnement af, U krijgt GEEN automatische, ongevraagde vervolgzendingen, U wordt NIET gebeld, er komt NIEMAND aan de deur, U krijgt GEEN verdere reclame per reguliere post.

Ik bedoel maar, zo'n aanbieding staat dus als een huis.

Het 'probleem' dat Promo.fabules heeft, is dat bezoeker het simpelweg niet willen geloven. Ik zeg u echter, neem die kans, want het is ECHT waar. U betaalt op dit moment slechts de verzendkosten.

Voor wie is dit aanbod interessant?

1. Voor iedereen die geïnteresseerd is in topklasse supplementen!

2. Voor personen die nog nooit supplementen probeerden en nu een prachtige kans krijgen om ze gratis te verkrijgen

3. Voor personen die er normaal gesproken geen geld voor (over) hebben! Immers, goedkoper dan gratis kan niet.

4. Voor u.


Promo fabules kent u niet, maar mij kent u wel.

Mijn oude jeugdvriend en ik zijn een ander soort ondernemer dan u mogelijk gewend bent. We geven veel weg zonder garanties op toekomstige omzet. We nemen daarmee dus een stukje risico. Ik zou zeggen, maar er snel gebruik van. Uiteindelijk is het wel zo dat het een tijdelijke aanbieding is en er komt echt een keer een einde aan.

Gaat u hier naar toe om te bestellen!

Labels: ,